Saturday, January 22, 2011

Kokkuvõte

Ma pole kindel hetkel, mida ma siia kirjutama hakkan, sest elu siin on hirmus kiire ja värviline ja ma isegi üllatun kui laisk ma kirjutamisega ikka olen. Kas keegi mulle maksta ei taha selle eest, et ma iga päev päevamuljed üles kirjutaks? :) Arvatavasti mitte, katsun siis ise hakkama saada :)

Üldpilt minu muljest siin on positiivne. Selline omamoodi rahu valitseb siin. Pole ka ime, ei pea just palju Eestis tavalistele igapäevaeluprobleemidele mõtlema. Näiteks nagu bussile jõudmine, raha ja töö olemasolu jne jne jne. Siin tuleb lihtsalt elada, natuke tööd teha jar raha nii kui nii ei ole :D Aga säärane elu on vahelduseks väga hea. Olen palju asju selgeks mõelnud ja teinud ka mõned tähtsad valikud ära. Ei tundunudki keeruline, aga Eestis nuputasin 2 aastat pingsalt.

Tunne on ka päev-päevalt üha kodusem ja kindlam. Siinne baaritöögi on nüüdseks käpas. Kurb on see, et hispaania keelt siin ära ei õpi, õigemini pole ma just palju arenenud, kuna siin käib vähe inimesi, ka ilm on see aasta liiga vihmane. Costa Ricas üldiselt on keerulised ajad, turism on soikus ja see mõjutab kõvasti ka meid. Enamik turiste on meil olnud Eestist, tihti kohtab siin inimesi USAst,kohalikke, hispaania keelt kõnelevaid inimesi, kohtab suhteliselt harva, ei käida siin väga niisama õlut lürpimas ja juttu ajamas. Pidude ajal kohtab kohalikke, aga siis on nad baarileti ääres, vahivad, ila tilkumas ja ainukesed sõnad on muy bonita, preciosa, bella, hermosa, tienes novio ja una cerveza mas :D ( tõlkes väga ilus erinevate sõnadega, on sul peika ja üks õlu veel) Eks asi seegi, aga lootused olid kõrgemad. Eks inimene õpi igal pool, aga mina peaks olema sundolukorras, et oleks motivatsiooni õppida ja pelaegi selline kuiv pähetuupimine kestab mu peakolus max mõne päeva. Seega peab Carmen kursustele tulevikus minema ja palju seebikaid vaatama :D

Ma lihtsalt ei oska kirjutada, tõeti ei oska, siin on kõik ju teistmoodi, ei suuda seda emotsiooni edasi anda.. Teadke vaid, et olen rahul oma otsusega ja õnnelik, et siin olen, koju tulles ehk oskan kätega vehkides selgeks teha, kuidas siin oli ;):D

Olge paid!
Pura vida!

Carmen

No comments:

Post a Comment