Tuesday, December 28, 2010

Jõulud

Millised olid minu jõulud? Tõusime üles, sõime, kell 10 alustasime staffiga sõitu Dominikaali suunas. See on esimene suurem külake meie läheduses. Umbes poole tunni sõidu kaugusel. Seal on rand, kuhu me ka läksime. Algselt vihma sadas, kuid Dominikaalis hakkas ilm selginema ja saime nats päikest ka võtta Muidugi käisime poest lävi, meil oli suur termokast jääga kaasas, kuhu osteti õlut. Mina panin sinna veepudeli!!!!! On imekspandav? Vaevalt  Rita veini join ka natuke, aga palavusega ei lähe kohe eriti alkohol alla. Maabusime siis Dominikaali rannas, see rand on avalik, seega mitte väga puhas ja ilus, mulle meeldib meie kodurand kõvasti rohkem. Aga seal oli inimesi  Ja seal on ka rannavalve, surfipoisid eputavad pidevalt ja näitavad jõu- ja ilunumbreid. Tegelikult eks neil ole ka praktiline tähtsus, nimelt on ookenis pidev rip tide ehk siis selline tagasivool, laine, mis kisub sind ookeani poole ega lase tagasi kaldale ujuda. Seal upub päris sageli turiste ja alles paar päeva tagasi kuulsin, et jälle päästeti kahte inimest sellest. Ma ei tea, kuidas see täpselt toimib, ma ise pole sellesse sattunud ja kui aus olla, siis ma sügavale ei kipugi, kuna kui lähed põlvini vette , siis tihti tuleb laine ja lööb juba siis sul üle pea  Eriti mõnna on siis, kui see on täis liiva, siis oled automaatselt liivaahv ja bikiinid on sodi täis  Ma räägin nii nagu ookeanis ujumine oleks ainult halb, tegelikult on mõnus ka ikka, eriti kui laine peale saad ja sellest üle ujud enne, kui ta murdub. Siis ei saa nii liivaseks ka  Aga soolane on see vesi küll, megalt soolane ja kui juuksed selle veega kokku puutuvad, siis saad nad panna ükskõik kuidas ja nad hoiavad  Dominikaalist läksime Hermosa randa, see on Rita lemmikrand. See on ilusam kui Dominikaali oma, kuid siiski jääb meie rannalele alla Jälle käisime poest läbi ja läksime siis Hermosasse tiksuma. Päev veeres kiirelt ja kell neli pidime tagasi Adelantes olema. Mart ja Jana jäid nimelt jõulusööki tegema Saabunud olid ka mõned eestlased, kes reisisid 4 päeva tõrgete tõttu. Seega mul läks väga õnnelikult Põhjuseks toodi neile imastikuolud, kui ka minu lennul oli üks veider asi. Nimelt olid kõikjal automaatidega mehed liikvel, arvasin, et see on tavaline, aga ei, tegelikult on mingi terrorioht ja seda varjatakse nende ilmastikuolu juttudega. Neid eestlasi kontrolliti ka pidevalt ja ringi lippasid samuti automaatidega vennased ja pealegi nad ütlesid, et lund seal lennuväljal näha pold grammigi ja umbes 40 üle Atlandi lendavat lennukit olid lihtsalt ära pargitud ja seisid. Nad lendasidki mingi Ameerika siselennukiga, mis oli suht väike olnud. Seega kuskil on jälle terroriähvardus tehtud ja soovitan võimaluse korral mitte lennata
Õhtusöögiks saime kõike head!  Seapraad oli olemas, hapukapsas, hapukurgid, jõulukook, keedukardolas  Viinaks oli Smirnoff, kuid mul oli kapis ka natuke Saaremaad veel  Nii et selles suhtes ei jäänud ma paljust ilma, söök oli sama Piparkookidest unistan, nii sooviks neid krõbistada, üks päev oli selline isu, e näri või põrandaplaadid lahti 
Õhtu kulges rahulikult, natuke tekkis tunne, sest ümber olid eestlased, sai liha süüa, mida siin tihti just pole, kõht oli ääreni täis ja kõlasid jõululaulud. Natuke tuli kurpus kurpus peale. Läksin oma pokaaliga basseini äärde tähti vaatama ja mõtlesin teie peale ja tõstsin ka klaasi teie terviseks. Te olite ikkagi minuga Vott säärane jõul
Eestlased tõid endaga ka verivorste, neid saime eile staffiga süüa. Ma teatavasti ei söö neid , aga eile mulle küll väga maitsesid, ehk ongi nii, et hakkan kõike sööma

Musimopsti!
Carmen

1 comment:

  1. ookeanis ainult põlvedeni tasubki sulistada, vastasel juhul viivad lained kaugele ära. ja minu arust on see vesi ikka vastikult soolane, mitte midagi pärast enam ei näe, silmad on punased peas nagu maasikad ja mitte mingit, mittesoolast kehaosa ka pole, millega pühkida. no muidu on ju ookean kaunis ja kohin ka mõnus :D

    ReplyDelete